Tuesday, February 2, 2010

Oppa Min Ho

Anyonghaeseyo!Da lame aku xupdate blog ni..nak kte busy,tak plak..kekurangan idea ngan malas benonye..hehe..no worries,ari ni aku ade idea dan aku mahu kongsi ngan sume orang.Rite,memandangkan semenjak balik dari Korea ari tu aku jadi otomatik giler ke anything dari negare tu..skang da pandai da layan drama2 n lgu2 korean..haha..the result,aku da jdi peminat setie BOF n boyband yeorg termasuk la Super Junior,SHINee,U KISS n F.Cuz..;)

Ok..ade jgak benefit dri sume diatas..the result,aku da reti sket2 bahase korean ni..haha..:

1.Hi!-Anyonghaeseyo
2.Thanx-Kamsahamnida (formal)/Kumao (xformal)
3.Happy Birthday-Saengil Chukha Hamnida
4.Good morning-Anyonghijumushossoyo
5.Good nite-Anyonghijumuseyo
6. Sorry-Bianhe
7.How are you?-Chaljinaeshossoyo?
8.Good bye-Anyonghigaseyo

Haa..byk ni je la aku tulis..ade ag,post akn dtg aku buh ag..haha,ade aku blajo sket2 mse gi Korea ari tu,ade blajo ngan tengok drama n ade yg aku blajo kut internet..kui3

Latest news about me:
-Hmm..stil tiap2 sore gi aerobik (dewan kompleks belia,5.30 p.m.,perempuan shj)sape2 interested dtg la join..bwk RM3 n mat or kain batik (utk buat floor)
-Tiap2 hari melayan Cinderella Man
-.Bru suda pegi exam undng2 (giler ciput dapat,xpe ah,jnji lulus) n menunggu ari Sabtu ni for teori
-Mengajar my two small cousins (Bina n Danial) melukis,membace n mewarne!haha..ngan aku2 jdi budak tadika
-Cam bese la..melayan kerenah anak2 ku 9ekor tu..wakaka..Sungmin pandai doh wak muke kiut tiap2 malam kt tepi tingkap..nk suh ak bawak ye masuk la tu..haha,tak heran!!

N here some pictures:



The Azman's..wakakaka


Bina n Danial (my munchkins)

Manyak rindu sama yeorg!!!bile la nok mri trun KT ni??


Haha!lawo dop loker aku mse kt le'best dolu2??
ni hasil ku dikale kebosanan..mse ni tngoh mnat indie ag

Kua3!!oppa min ho..bile kte mau jumpa???;)
kekasih hati yg kini berada di sane..

K lah..sampai sini saje post kali ni..ade cite2 bru n aku rjin nk tulis,aku post ea..haha..anyong!

p/s:masih gilakan lagu Man Man Ha Ni & Ring Ding Dong..apa boley buat..

2 comments:

kuniy said...

ewahhh...jadi org korea plop.huk3

Meet The Lynn said...

hehehe..
anyong uniy..

Post a Comment