Monday, January 4, 2010

24/7 Housewife

Anyonghaeseyo!!haha..actually,aku xdop idea pon npe nk tulih skunk ni..memandangkan keboringan mlande seantero umah ni,aku pun membzkan dri ngan tulih post ni..

Xtvti aku spnjg duk umah ni xla sberape ngat..antarenye ialah:
1.berhibernasi,tgk tv (mcm2 cite aku follow),mkn (best part)
2.kemas umah (when im tension,i'll clean up..then it mkes me feel btter)
3.congok dpn comp (pe ag,surf intnet la)
4.bg mkn,besih kandang kucing2ku (9 eko da skunk)
5.ptg2 g buang lmok!wahaha..g erobik ah..
(lm proses nk trun spa 50kg ni)
dan xtvti ni akn diulang tyang tiap2 ari strusnye..mok xbg keje,ye tkot mri plok org hk ajk belakon ow kang,naye aku..bse la mok2 ni,ank pompuan xbg ane keje2 ni,sbb kt umah tu belana2 dh keje hk kne settlekn tpi aku ttp ngan sikap mls ni..se ag,agk bhye..zmn skunk ni,mcm2 org dh ade..
Lsen kte xwk ag..nk wk gne,dftr pon dopp!!haha..psm rma ngat ah,tkang wse..xpe ah,pah2 ni aku g ah..ookey la,spa kli ni je post ari ni..pye2 hk bke blog aku ni,jgn ah sgan silu nk comment plop ea..sgt dialu2kn..smbil2 tu kbo la pkmbangan trbru ea..sje je aku nk tau..papai!kamsahamnida..

0 comments:

Post a Comment